flexstars

Direktlänk till inlägg 18 januari 2012

Det gick inte att hitta inlägget.
Kontrollera URL:en och försök igen.
Av Ebba och Linnea - 20 juni 2012 11:47

Tjenare igen      Nu vare ett väldigt långt tag sen flexstars bloggade, men vi ska börja blogga igen nu    Just nu äre Neiizzh som skriver, men Ebbzzon sitter bredvid! Vi vill jättegärna att ni komenterar våra inlägg ifall ni vill att vi ska än...

Av Ebba och Linnea - 16 april 2012 16:17

Hej bloggen! Idag ska jag berätta en dålig nyhet...  Ebbzzon vill inte blogga mer på denhär bloggen, hon har två andra!!! Så det är slut på bloggandet. Hejdåh     P.s. Jag vill fortsätta blogga, men det är inte samma sak när bara en bäzztiz skriv...

Av Ebba och Linnea - 22 mars 2012 15:05

Hejsan svejsan   Ni läsare kanske undrar ifall vi inte tycker om bloggen... Det gör vi, men det är så himla mycket i skolan och på dansen, så vi hinner inte så ofta! Idag hade jag t.ex. ett NO-prov. O imörrn ett engelska-prov!!! O nästa vecka ett Vas...

Av Ebba och Linnea - 18 mars 2012 14:51

Tjenare bloggen!!   Nu har vi vart o dansat, eller.. ja, Neiizzh kan ju inte. Men var där o titta   O nu ska våra familjer äta våfflor tillsammans. Det kommer att bli underbart kul  Våra familjer kommer ju fan bli jättetajta!!     Men det är inte det...

Av Ebba och Linnea - 15 mars 2012 16:03


Hej! Nu skypar jag med Neiizzh vi snackar om allt! Fast hon är lite osocial  hon sitter o kollar på tv:en ahah nu kommer en bild på min fina PAINT MÅLNING!   hahaha stolt jag e BÄST och grym på att måla :))) / ebbzzon<3 (smileysarna hackar:/) ...

Presentation

Vi är två glada tjejer som älskar dans! Men självklart skriver vi inte bara om dans utan vi skriver om allt!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards